Her zaman yanındayız!
Sorunlarının cevaplarını hızlıca Sıkça Sorulan Sorular adımından bulabilir ya da Bize Ulaşın altından destek alabilirsin.

Tami kimdir?
Tami kimlere hangi hizmetleri sunmaktadır?
Tami ile aramızda bir sözleşme olacak mı?
Tami’de E-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?
Tami’de Cep telefonumu nasıl güncelleyebilirim?
E-posta ya da telefon adresimi nasıl değiştirebilirim?
Tami’de iletişim bilgilerimi güncellerken neden kimlik doğrulaması yapmam gerekiyor?
Giriş bilgilerimi hatırlamıyorum, ne yapmalıyım?
Hesabımı nasıl doğrulayabilirim?
Hesabımı onaylayamıyorum, ne yapmalıyım?
Tami'de param güvende mi?
Tami çalışanlarıyla bilgilerimi paylaşabilir miyim?
Tami’de bir güvenlik ihlali tespit ettiğimde nasıl bildirimde bulunabilirim?
Üyeliğimi sonlandırıp hesabımı nasıl kapatabilirim?
Tami hesabımı askıya alabilir miyim, sonra tekrar aktif hale getirebilir miyim?
Tami destek ekibine nasıl ulaşırım?
Tami’nin müşteri hizmetleri hangi saatler arasında hizmet vermektedir?
Tami destek ekibine telefonla ulaşabilir miyim?
Tami ile iletişim kurmak için alternatif yöntemler nelerdir?
Tami'nin hizmetlerini kullanırken karşılaştığım teknik sorunları nasıl bildirebilirim?